National,Radio,Astronomy,Observatory,Known,As,The,Very,Large,Array
Shutterstock - Heidi Besen
bejelentés idegenek NASA
Simon Holland brit akadémikus, aki részt vett különféle projektekben, beleértve a Földet fenyegető aszteroidák nyomon követését, kijelentette, hogy meg van győződve arról, hogy forradalmi felfedezések küszöbén állunk. A NASA alkalmazottja azt állítja, bizonyítékot találtak az idegen intelligenciára létezésére.

A NASA alkalmazottja azt állítja, hogy Mark Zuckerberg Breakthrough Listen projektjéből származó bennfentesek informálták arról, hogy hír érkezhet egy hónapon belül, amely potenciálisan egybeesik az amerikai választásokkal kapcsolatos izgalmakkal. Szerinte a kutatók, akik ehhez a brit, oxfordi kezdeményezéshez tartoznak, már birtokában lehetnek meggyőző bizonyítékoknak, amelyeket az ausztráliai Parkes-teleszkóp által felfedezett idegen jelekből szereztek.

NASA
Forrás: Shutterstock

Forradalmi felfedezés a NASA-nál: idegen élet jeleire bukkantak

„Több éve találták a nem emberi technológiai aláírás bizonyítékait a Parkes-teleszkóp használatával Ausztráliában" -  jegyezte meg, hangsúlyozva, hogy a techmogulok, Zuckerberg és Yuri Milner által finanszírozott tanulmány sürgősen további adatokat keres, hogy megerősítse a páratlan felfedezéseket. Holland figyelmeztetett, hogy veszélyben vannak, félő, hogy mások megelőzik őket a közzétételben.

A csillagászok már korábban is izgatottak voltak a potenciális „idegen” adások miatt. Amikor a pulzárokat először fedezték fel, azokat „LGM” vagy „kis zöld ember” objektumokként katalogizálták. Ezen kívül a 1977-es „Wow!” jel soha nem lett véglegesen azonosítva. Holland azonban úgy véli, hogy ezúttal ez lehet a valóság.

A tudósok érthetően rendkívül óvatosan járnak el, mielőtt ilyen monumentális bejelentést tennének. Holland azonban arra számít, hogy a Breakthrough Listen csapata Oxfordban vagy a kínai csapat a következő hónapban bejelentheti az eredményeket.