Egy hajápolási szakértő az Instagrammon közzétett videójában elárulta, hogy hogyan kellene a termékeket a fürtjeinkre felvinni hajmosás során. A videóban látottakkal azonban nem mindenki értet egyet. Sokan úgy vélik, hogy a saját technikáik hatékonyabbak. De vajon akkor létezik-e helyes módszer a hajmosás és hajápolás terén?
A hajápolási szakértő szerint a hajat először kétszer meg kell mosni samponnal, majd ezután kell balzsamot alkalmazni. De ezzel még nem ér véget a hajmosási rutin: a sampon és balzsam után hővédő spray-t kell használni, majd legvégül pedig hajolajat vagy szérumot alkalmazni.
A videóval sokan nem értettek egyet és kifejtették, hogyan és miért nem helyes ez a módszer. Az egyik kommentelő szerint a sampon és kondicionáló használata is elegendő ahhoz, hogy szép és ápolt legyen a haja, szerinte felesleges a hajolaj/ szérum használata. Egy másik felhasználó pedig a kétszeri hajmosást sokallta „Ki mos kétszer?!? Egy hétig próbáltam, és a hajam töredezett lett!” Néhányan azonban egyetértettek a javasolt rutinnal. Az egyik válaszoló így nyilatkozott: „Azoknak, akik azt kérdezik, miért a második mosás... próbáljátok ki... észre fogjátok venni a különbséget, mielőtt kimosnátok a habot a hajatokból. A sampon másképp reagál, és utána ki is hagyhatjátok az összes hajápolót, a hajatok mégis sokkal jobb állapotban lesz, de a termékek használatával még nagyobb különbséget fogtok észlelni!” Egy másik hozzászóló pedig így vélekedett: „Miután elkezdtem kétszer samponozni, a hajam sokkal tisztábbnak érződött, és a mosás tartósabb lett.”
A haj ápolása nagymértékben függ annak hosszától, állagától és színétől. Ami az egyik embernek megfelelő, az a másiknak káros hatással lehet. Ezt több fodrász is megerősítette a videó alá írt kommentekben. Saját tapasztalataik alapján nincs egyetlen helyes sorrend, ami mindenkinek megfelelne. Tehát kipróbálni ki lehet, és ha nem működik, akkor érdemes visszatérni a saját, már kitapasztalt hajápolási rutinunkhoz, vagy személyre, azaz hajunkra szabott tanácsot kérni fodrászunkról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.