A szerződés szerint a show következő kilenc részére úgynevezett opciós joguk volt augusztus 15-ig, magyarán ha eddig a határidőig jelezték volna, hogy szeretnék folytatni a műsort, akkor Hajdú akkor sem vihette volna át máshová, ha akarja. Most viszont úgy fest, máshogyan alakultak a dolgok. A Showtime egyébként a legsikeresebb műsorok közé tartozott, indulásakor 850 ezer nézőt szegezett a képernyők elé. A műsor elődje a Frizbi volt, ami ugyancsak hatalmas sikerrel futott: az ATV-ről indult, majd a TV2-nél ért a csúcsra. Ezen a néven februárban fejezték be a show-t, ezután indult el a Showtime - írja a Blikk.
"A képernyős munkám szeptember 1-től a TV2-nél véget ér – árulta el a tévés, aki egyébként nem csupán ezzel az egy műsorral kötődik a csatornához, az ő cége készíti például az Aktív című magazinműsort is. A csatornával kötött többi szerződésünk továbbra is érvényes, korrekt üzleti kapcsolatban maradunk a TV2-vel. A többi szerződés jelen esetben műsorgyártást, illetve ügynökségi munkákat jelent.
Hogy folytatom-e máshol a képernyős szereplést? Elképzelhető."
A lap megkérdezte a TV2-t is arról, hogy melyek az okai annak, hogy elbúcsúztak Hajdútól, és miért nem akarják a továbbiakban a képernyőn tartani a Showtime-ot. A csatornánál azonban azt válaszolták, hogy nem kívánnak semmit hozzáfűzni a tévés által elmondottakhoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.