A vezérigazgató mindenek előtt azt tisztázta, hogy nem jár koszos nadrágban. Ha foltos vagy koszos lesz, természetesen kitisztítja, de megjegyezte, hogy az amerikaiaknak nem kellene minden alkalommal, mikor felveszik, mosógépbe dobniuk a farmerjukat.
A főnök a farmermosás bizarr titkát osztotta meg, amikor elárulta, hogy ő a mosógép helyett a zuhany alatt, teljesen felöltözve tisztítja a farmerjét.
„Ha nagyon durván néz ki, beleizzadtam vagy ilyesmi, emiatt nagyon mocskos lesz, akkor kimosom a zuhany alatt. Csak beugrok a zuhany alá, és leáztatom magam, így mosom ki a farmerem” — magyarázta Charles Bergh.
Más „farmerfejek”, ahogy Bergh nevezi őket, kommentálták a klipet, azzal érvelve, hogy ők is ritkán mosnak farmert, néhányan akár egy hónapig is elhordják, mielőtt kitisztítanák. A farmergyártó cég azonban azt ajánlja, hogy 10 viselés után mossuk ki a farmereket, hacsak nem koszosak vagy büdösek, mivel „a túlzásba vitt mosás tönkreteheti a farmer egyedi tulajdonságait”.
A szakértő arra is felhívja a figyelmet, hogy ha kimossuk a farmert, győződjünk meg róla, hogy kifordítottuk, a cipzárak és gombok zárva vannak, és hasonló színű ruhákkal, hideg vízben, lágyító nélkül mossuk. A farmereket soha ne tegyük a szárítóba, ajánlja a farmermárka egy blogbejegyzésben, mivel a levegőn szárítás segít megőrizni az illeszkedést, a színt és az anyag minőségét.
„A pamut alapú farmerek, amelyekben kevés a rugalmasság, idővel kényelmesebbé válnak. A vegyes anyagokból, például elasztánból készült farmerek számára előnyös lehet a rendszeresebb mosás, mivel ez segíthet az anyagnak visszazsugorodni, miután a viselés miatt megnyúlt” — árulja el egy tisztítócég vezetője.
Néhány farmerrajongó a farmerját a fagyasztóba teszi, azt állítva, hogy ez megszünteti a szagokat és megöli a baktériumokat. A szakértők szerint azonban ez nem megfelelő helyettesítője a mosásnak, lehet, hogy az első alkalommal, amikor még nem koszos a farmer, beválik, de később nem fog működni, mosás helyett semmiképpen nem javasolják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.