A felmérésben 3000, 16 és 75 év közötti nőt kérdeztek meg Amerika-szerte szépségápolási szokásukról. A fentebb említett átlagszám természetesen nagyon különböző adatokból adódik össze. Egyes államokban például naponta átlagosan kevesebb mint 5 dollár (1500 forint) értékű terméket használnak a nők az arcukon.
New Yorkban például ennél sokkal magasabb összeg jött ki, itt átlagosan 11 dollárnyi (3300 forint) terméket kennek fel egy nap.
Ha valóban az év minden napján megteszik ezt, akár évi 4000 dollárt, azaz 1,2 millió forintot költhetnek magukra. 65 év használatot feltételezve ez 260 ezer dollárt – 78 millió forint – jelent, ami azonban feltehetőleg erős túlzás. Az árak ugyan meglehetősen eltérőek, ennek ellenére a megkérdezett nők többsége ugyanannyi terméket használ fel.
Akik kevesebbet költenek, azok is beszerzik azt a 15 különböző terméket, amit egy napon felhasználnak, csak éppen más árkategóriából válogatják össze.
A válaszadók arctisztítással kezdik, majd rúzsozással zárják a napi rutinjukat. A kettő között tonert, szérumot, szemránckrémet, hidratáló krémet, primert, korrektort, alapozót, pirosítót, szemhéjpúdert, szemhéjtust, szempillaspirált, szemöldökceruzát és highlightert használnak. A 15 lépéses rutin talán időigényesnek hangzik, de átlagosan csak 10 percet vesz igénybe reggelente. a felmérésből az is kiderült ugyanis, hogy New Yorkban 21 percbe kerül a reggeli sminkelés, a leggyorsabbak pedig Kaliforniában élnek: ők 3 perc alatt végeznek.
A sminkek Szent Grálja nem meglepő módon a szempillaspirál. A megkérdezett nők 50%-a nem érzi magát magabiztosnak nélküle, és 38 dollárt (kb. 12 ezer forint) adnak ki egy tubusért.
A második legnépszerűbb termék az alapozó, ami nélkül a nők 1/3-a nem hagyná el a házat. A leggyakoribb arcápoló termék a hidratáló krém, amire a nők nem sajnálnak 50 dollárt (15 ezer forint) kiadni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.