Már alig várják a rajongók, hogy Meghan Markle elindítsa életmódmárkáját, az American Riviera Orchardot, amely a következő hónapokban debütál. Sussex hercegnéje nyolc hónappal ezelőtt az Instagram-oldalán és weboldalán is meghirdette a projektet, de azóta titokban tartotta a részleteket, csak egy logót és egy várólistára való feliratkozást kaptak a rajongói.
Tina Brown királyi szakértő úgy véli, Meghan a hollywoodi sztár, Gwyneth Paltrow sikeres Goop márkájából merít inspirációt, amelyet állítólag a karrierje korai szakaszában alaposan tanulmányozott. Meghan védjegybejelentései arra utalnak, hogy a luxuscikkek széles skáláját tervezi árulni, a csúcskategóriás háztartási cikkektől kezdve az ínyenc lekvárokig.
Nem ez az első kitörése a wellness-piacra, hiszen korábban már vezetett egy életmódblogot The Tig néven, amely utazási és ételajánlásokat, valamint híres barátok vendégposztjait tartalmazta. Brown szerint Meghan a The Tig vezetése alatt lett a Goop elkötelezett olvasója, amit azt követően zárt be, hogy elkezdett randizni Harry herceggel.
A Briliáns elmék csapatának egyik tagja elárulta a szerzőnek, hogy amikor együtt dolgoztak, Meghan mindig a Goopról beszélt. A szakértő szerint azonban a Tig és a Goop összehasonlíthatatlan: „Ami a Tigből hiányzott, az Paltrow ravasz pozicionálása volt. A Goop This Smells Like My Vagina illatgyertyájának kikacsintós szenzációhajhászása soha nem került volna Meghan komolyan ízléses Tigjére.”
Bennfentesek azt is felvetették, hogy Meghan arra törekszik, hogy versenyre keljen Paltrow oldalával, amely busásan profitál a New Age wellness luxuscikkekből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.