Azon annyira nem is lepődtünk meg, hogy Japánban diáklányos pizsamába bújnak a férfiak, és hogy a szigetországban veszik a férfiak a selyembugyikat, mint a cukrot. De nem gondoltuk, hogy az európai férfiközönséget is megcélozzák manapság hasonló bájos, bár kevésbé férfias termékekkel.
Itt van például a Homme Mystere nevű márka. A tervezők, Brent és Lara Kraus úgy gondolták, hogy férfiak is szívesen viselnének csábító csipkés bugyit és melltartót. Szerintük a férfi fehérneműk nem elég izgalmasak, ráadásul a pasiknak is szükségük van olyan nagy választékra, mint a nőknek. A tervezők úgy gondolják, hiánypótlók ezek a könnyű, kényelmes és stílusos fehérneműk. "Szexi luxusfehérneműket gyártunk férfiaknak" – nyilatkozta a páros, akik több mint 30 országban forgalmazzák nagy sikerrel a fehérneműiket, amit egyszerűen nem tudunk elhinni.
A férfi fehérnemű- és fürdőruhamárka, a Modus Vivendi webshopja már akkor is gyanús, amikor még el sem érünk a férfiaknak szóló fürdőszoknyához. Az alig takaró minibugyik és az abban turkáló férfimodellek nem valami bizalomgerjesztők. Aztán elérkezünk a szoknyákig, ahol végképp leesik az állunk. Elképesztő látványt nyújt, ahogy a felpumpált férfiakon feszül az a neonszínű, aprócska szoknya. Te el tudnád képzelni a pasidon?
Még egy érdekesség, amit viszont már több márka is gyárt: a péniszkiemelő, popsimegemelő alsónadrág, amit csajozáshoz, első randikra ajánlanak. Mi inkább azt mondanánk, hogy ne csábítgassátok a lányokat azzal, ami nincs. Nem a pénisz push-up miatt fognak megszeretni. Pont.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.